Uitslag koppelwedstrijd HSV “Bergentheim en Omstreken” 2018

Zondag, 3 juni 2018

Na een week met zeer hoge temperaturen die werden afgewisseld door hevige onweersbuien met veel regen werd op 2 juni 2018 onze jaarlijkse koppelwedstrijd gehouden in het Kanaal Almelo- de Haandrik. Het was maar de vraag of de vis vandaag actief zou zijn. Dit bleek niet het geval. Er werd dus maar weinig vis gevangen. In totaal werden er door de 16 koppels maar 13 kilo en 360 gram ter weging aangeboden. De heren B. Ekkel / R. Stroo wisten net als vorig jaar de eerste plaats te behalen met slechts 1870 gram. De tweede plaats was voor de heren M. Hazelhorst / H.J. Westra met 1730 gram en de derde plaats voor de heren R. de Haan / B. Letteboer met 1660 gram. Alle deelnemers bedankt voor jullie aanwezigheid.