H. Hakkers winnaar Vak A en J. Fraterman winnaar Vak B

Zaterdag, 15 december 2018

H. Hakkers en J. Fraterman winnen 6e wedstrijd van de wintercompetitie. Zaterdag is de 6e wedstrijd van de wintercompetitie gevist in de Lutterhoofdwijk in De Krim. Er waren vijf afmeldingen . Voor de wedstrijd was de loting in het clubhuis van De Dobber en was er voor allen een bakkie koffie. Zoals gewoonlijk werd er weer gevist in twee vakken. De weersomstandigheden waren goed al was het best fris. We waren erg benieuwd hoe de vis hierop zou reageren. Nou dat viel eigenlijk best mee want er werd redelijk goed gevangen. Er zat een mooi stroompje in het water en dus konden er mooie driften gemaakt worden. De meeste vis werd gevangen in het B vak, maar de winnaar kwam dit keer toch uit het A vak. Henk Hakkers had er zin in en de vis blijkbaar ook. Henk wist liefst 52 vissen te vangen met een gewicht van 7.090 gr waaronder een mooie zeelt. Het B vak werd een prooi voor de thuis vissende Joop Fraterman die 39 vissen wist te vangen met een gewicht van 5.000 gr. Er moeten nog vier wedstrijden worden gevist en er is nog van alles mogelijk. We gaan na de feestdagen verder in het nieuwe jaar. De organisatie wenst iedereen prettige feestdagen en een goed maar bovenal gezond 2019.