uitslag nachtwedstrijd 2019

Zaterdag, 7 september 2019

G. Bakker winnaar nachtwedstrijd HSV Bergentheim in het kanaal Almelo-de Haandrik.

Op vrijdag avond 6-9-2019 hebben 10 deelnemers aan de nachtwedstrijd zich verzameld bij Hamberg in Loozen. Omdat het even afwachten was hoeveel vissers er precies mee zouden doen was het parcours nog niet uitgezet. De beschikbare ruimte op het parcours maakte het mogelijk dat we 60 meter tussen de stekken konden houden. Dat is best wel ideaal omdat je zo minder last hebt van het licht van de buurman en je de mogelijkheid hebt om een rond zwemmende vis te lokken. Om 19:30 uur zijn we begonnen te vissen tot 07:00 uur op de zaterdag morgen.
Rond 22:00 uur werden we getrakteerd op een flinke bak patat en om 03:00 uur op een broodje rookworst. Beide versnaperingen werden ons aangeboden door de vereniging. De vereniging heeft het prijzen geld aangevuld zodat er 4 mooie geldprijzen te verdelen waren.
We hebben het zeker niet droog gehouden maar hadden gelukkig geen last van harde wind. De opkomende ochtendmist maakte het lastig het richtpunt voor de feeder te blijven zien.
Gerrit Bakker heeft zijn staartplek goed benut en heeft deze wedstrijd met 19 kilo vis op zijn naam geschreven.
Stef Geertman werd tweede met 12 kilo, Henry Broekroelofs werd derde met ruim 10 kilo vis, en Paul van Os vierde met 8,9 kilo.