Opzegging lidmaatschap

Opzegging lidmaatschap van HSV “Bergentheim”

Eenmaal lid van hengelsportvereniging ‘Bergentheim en Omstreken’ dan wordt uw lidmaatschap automatisch verlengd. De kosten voor de VISpas is opgebouwd uit een landelijke afdracht aan Sportvisserij Nederland, een federatieve afdracht voor de regionale belangenbehartiging en de contributie van HSV ‘Bergentheim en Omstreken’ zelf.

Zoals hierboven aangegeven wordt het lidmaatschap jaarlijks automatisch verlengd, waardoor u de VISpas elk jaar ook automatisch thuisgestuurd krijgt. Indien u het lidmaatschap wilt opzeggen dient dit te gebeuren vóór 1 oktober voorafgaand aan het nieuwe jaar. Dit kan bij:
Sportvisserij Nederland
Leijenseweg 115
Postbus 162, 3720 AD Bilthoven
Telefoonnr.: 0900-2025358 (1,- euro per gesprek)
Faxnr.: 030-6039874,

Of bij secretaris HSV “Bergentheim” ; hsvbergentheim@gmail.com

Overige mutaties zoals adreswijziging of foutieve persoonlijke gegevens ook graag vóór 1 oktober doorgeven aan Sportvisserij Nederland. Of op uw eigen pagina www.mijnsportvisserij.nl  Na eenmalige registratie kan u hier uw NAW gegevens aanpassen.

Is opzegging niet voor 1 oktober gedaan, dan bent u automatisch voor het nieuwe seizoen lid van onze vereniging. Afmeldingen na 1 oktober worden het volgende contributiejaar meegenomen.