Rabobank Clubkas Campagne

Vrijdag, 15 maart 2019

Hengelsportvereniging Bergentheim doet hier ook aan mee denk ook even aan de kleine verenigingen als U gaat stemmen.

Tijdens Rabobank Clubkas Campagne kunnen leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) waaraan zij hun clubhart willen laten zien. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt.

De stemperiode loopt van 15 maart tot en met 31 maart 2019. Alle uitgebrachte stemmen worden geteld en het beschikbare bedrag wordt naar rato verdeeld.  U kunt nu stemmen!!!