jeugdcompetitie

Donderdag, 2 mei 2019

Start jeugdcompetitie van De Dobber Hardenberg op vrijdag 10 Mei 2019. Als jeugdlid van HSV Bergentheim mag je hier ook aan deelnemen. Dus meld je snel aan.

Het is al gauw weer zover dat de activiteiten voor de jeugd van hengelsport vereniging De Dobber weer van start gaan. De jeugdcommissie van De Dobber heeft weer een leuk programma in elkaar gezet met voor elk wat wils. Je moet wel jeugdlid van de vereniging zijn om mee te kunnen doen. We kunnen nog wel wat nieuwe deelnemers gebruiken. Het is gezellig je kunt een prijsje winnen en nog een andere verrassing. Het is gezond, lekker in de buitenlucht en je leert er wat van. Vind je vissen leuk zorg dan dat je lid bent en meld je aan bij een van de onderstaande adressen. Het is helemaal niet erg als je nog niet zo goed kunt vissen wij hebben jeugdbegeleiders die je goed verder kunnen helpen. Als je ouders je even willen brengen en halen zorgen wij wel voor de rest. Kom achter de telefoon, laptop of computer vandaan en wordt actief. Vissen is goed voor jou ontwikkeling, leerzaam en spannend. We starten op vrijdagavond 10 mei. Er wordt dan gevist in het kanaal in Baalderveld bij het begin van het fietspad t.h.v. de Waterlelie. Wil je meedoen zorg dan dat je daar om 18.00 uur bent. Er wordt geloot om 18.15 uur en er wordt gevist van 19.00 tot 21.00 uur. Er wordt wel een kleine bijdrage gevraagd maar je krijgt er ook wat voor terug. Je kunt je ook aanmelden bij onderstaande heren. R. ter Wijlen tel. 06-30731548 E-mail: rudolfenbianca@planet.nl of bij A. Nijman tel.06-41049489 E-mail: arjan25101981@hotmail.nl
Tot vrijdagavond 10 mei.
De jeugdcommissie.