Uitslag eerste wintercompetitiewedstrijd 2019-2020

Zaterdag, 9 november 2019

H Spijker en H. Hakkers winnen 1e wedstrijd van de wintercompetitie. Zaterdag is de 1e wedstrijd van de wintercompetitie gehouden in de Lutterhoofdwijk in het centrum van De Krim. De competitie wordt georganiseerd door B & O Bergentheim en De Dobber uit Hardenberg. Zaterdag had de wedstrijdleiding dus gekozen voor de Lutterhoofdwijk in het centrum van De Krim. Net als vorig jaar is het clubhuis van de Dobber weer de uitval basis. Eerst werd er een kop koffie gedronken en na de uitleg door leider Wind werd er geloot. Er werd gevist in twee vakken van zes deelnemers. Al snel na het begin werden de eerste vissen gevangen. De vangst bestond hoofdzakelijk uit blankvoorn met een enkele zeelt of brasem als bonis vis. Gelukkig bleef het de gehele wedstrijd nagenoeg droog. Er werd gevist van 10.00 uur tot 14.00 uur. Hierna werd er geteld en gewogen. De meeste vissers waren goed tevreden want er is heel behoorlijk gevangen. Winnaar van het A vak was H. Spijker met 113,2 punten. Op de 2e plaats eindigde J. Geertman met 84,6 punten en de 3e plaats was voor J Kroeze met 59,6 punten. In het B vak ging de winst naar H. Hakkers met 110,0 punten Goede 2e was S. Geertman met 97,4 punten en de 3e plaats was voor J. Fraterman met 91,6 punten. Het was een leuke en zeer geslaagde wedstrijd. De leiding wil Henny en Johan bedanken voor het verzorgen van de koffie. Volgende week gaan we weer verder. Kun je niet meedoen meld je dan vrijdagmiddag voor zes uur af bij de leiding.