Uitslag 7e Wedstrijd wintercompetitie

Zaterdag, 11 januari 2020

H. Hakkers winnaar vak A en T. Dobbe winnaar vak B. de wedstrijd werd gevist in de Lutterhoofdwijk in De Krim.

Zaterdag heeft de wintercompetitie van B & O en De Dobber een vervolg gekregen.

De zevende wedstrijd werd gevist in de Lutterhoofdwijk in het centrum van De Krim. Het was de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar en iedereen was benieuwd of er een visje kon worden gevangen. Bij de loting was er dan ook een gezonde spanning wat op zich niet vreemd is want veel hang af van een goede loting. Er werd wel degelijk een visje gevangen al was niet iedereen even gelukkig natuurlijk. In het B vak werd aanzienlijk meer gevangen dan in het A vak. In het A vak haalde Henk Hakkers nog maar eens flink uit met een vangst van 21 vissen met een gewicht van 1.900 gr was hij de sterkst van dit vak. Goed 2e was Jan Geertman met een vangst van 11 vissen met een gewicht van 1.360 gr. De derde plaats was voor G. Wind met een vangst van 2 vissen met een gewicht van 860 gr. Wind was gelukkig weer hersteld van zijn operatie aan de schouder. In het B vak werd een stuk beter gevangen. De winst ging hier naar Ton Dobber met een vangst van 6 vissen met een gewicht van 3.280 gr. Ton wist twee fraaie zeelten te vangen. Goede 2e was Gerrit Bakker met een vangst van 10 vissen met een gewicht van 2.600 gr. Ook Gerrit wist een fraaie zeelt te vangen. De 3e plaats was voor Stef Geertman met een vangst van 1.320 gr. In totaal werden er 73 vissen gevangen met een totaalgewicht van 14 kg. We gaan richting het eind van de competitie en er komt langzaam maar zeker tekening in de stand. Volgende week wordt de volgende wedstrijd gehouden.