Wedstrijd over ver en ledenvergadering/ bbq.

Zondag, 1 augustus 2021

Wedstrijd over ver zaterdag 21 augustus 2021 en laatste competitiewedstrijd, ledenvergadering/ bbq op zaterdag 11 september 2021.

Beste leden,

De wedstrijd over ver staat gepland op 21 augustus 2021. We vertrekken vanaf de parkeerplaats bij de sporthal Mollincksslag om 8.00 uur.

Als je meegaat laat het dan even weten.

Op 11 september 2021 vissen we de laatste competitiewedstrijd van 2021. Na de wedstrijd gaan we bij de fam. H. Broekroelofs BBQ'en.

We houden dan voor de BBQ de ledenvergadering. Aanvang ledenvergadering 15.30 uur, daarna BBQ.
Komt u voor de BBQ/ ledenvergadering geef dit voor 3 september 2021 even door aan het bestuur.