Uitslag 2e wedstrijd wintercompetitie B&O - HSV de Dobber

Zaterdag, 12 november 2022

Zaterdag is de 2e wedstrijd van de wintercompetitie gehouden in de Lutterhoofdwijk in De Krim. B & O Bergentheim en De Dobber uit Hardenberg organiseren samen deze competitie. De loting was weer op het Turfstekersplein in De Krim. Het was een koude nacht geweest en we waren benieuwd hoe de vis hier op zou reageren. Al snel zaten we lekker in het zonnetje, het leek wel voorjaar. Helaas lieten de vissen het ook deze keer behoorlijk afweten. Natuurlijk werd er wel wat gevangen, maar het was zeker niet goed. Gelukkig wist iedereen nog wel een visje te vangen. J. Fraterman wist het A vak te winnen met een vangst van 24 vissen met een gewicht van 1.320 gr. Goede 2e was A. Los met een vangst van 16 vissen en een gewicht van 1.080 gr. De 3e plaats was voor J. Geertman die 10 vissen met een gewicht van 1.160 gr wist te vangen. In het B vak was de winst voor S. Geertman met een vangst van 12 vissen met een gewicht van 2.600 gr. De 2e plaats was voor M. Ligtenberg die 28 vissen wiste vangen met een gewicht van 1.420 gr. De 3e plaats was voor H. Hakkers met een vangst van 13 vissen met een gewicht van 1.220 gr.