Zaterdag, 19 november 2022

S. Geertman en H. Hakkers winnen 3 e wedstrijd van de wintercompetitie in De Krim. Zaterdag is de 3 e wedstrijd van de wintercompetitie van B &O en De Dobber gevist in de Lutterhoofdwijk in het centrum van De Krim. Het was bij de loting nog steen koud en dat beloofde niet veel goeds. Maar toen de zon er bij kwam was het best wel te doen. Iedereen wist vis te vangen en dat is al heel wat. Dat niet iedereen evenveel vis vangt is ook wel weer logisch.. In het A vak werd het meeste gevangen of misschien is het wel zo dat daar de beste vissers zaten. Winnaar van het A vak was Stef Geertman met een vangst van 14 vissen met een gewicht van 5.700 gr. Goede 2 e was zijn vader Jan Geertman met een vangst van 13 vissen met een gewicht van 3.080 gr en de 3 e plaats was voor Ard Los die 10 vissen wist te vangen met een gewicht van2.920 gr. Henk Hakkers wist het B vak te winnen met een vangst van 8 vissen met een gewicht van 2.860 gr. Goede 2 e was M. Ligtenberg die 9 vissen wist te vangen met een gewicht van 1.240 gr. 3 e was B.J spijkers met een vangst van 6 vissen met een gewicht van 780 gr.