Uitslag 4e wedstrijd wintercompetitie B&O - HSV de Dobber

Zondag, 27 november 2022

Vader en zoon Geertman winnen 4รจ wedstrijd van de wintercompetitie. Zaterdag is de 4e wedstrijd van de wintercompetitie gehouden in het kanaal bij Gramsbergen. Men wilde daar graag een keer vissen, nou dat ken natuurlijk in overleg. Het werd echter geen groot succes. Er werd wel redelijk veel vis gevangen maar het waren in hoofdzaak hele kleine baarsjes. Vader en zoon Geertman waren hier het best bedreven in zo bleek na afloop. Het A vak werd gewonnen door zoon Stef hij wist 73 visjes te vangen met een gewicht van 1.020 gr. De 2e plaats was voor J. Fraterman met een vangst van 51 baarsjes met een gewicht van 1.000 gr. Op de 3e plaats eindigde. H. Hakkers met een vangst van 20 visjes goed voor een gewicht van 920gr. Hoe anders was het in het B vak hier was de winst voor J. Geertman met een vangst van maar liefst 124 baarsjes met een gewicht van 1.660 gr. Op de 2e plaats eindigde M. Ligtenberg met een vangst van 63 baarsjes met een gewicht van 1.620 gr. en de 3e plaats was voor A. Los met een vangst van 58 baarsjes met een gewicht van 1.020 gr.. De spanning blijft er zo mooi inzitten. De volgende wedstrijd van de wintercompetitie wordt gehouden op zaterdag 10 december . Waar dan wordt gevist kun u zien op de App. Fijne sinterklaasviering gewenst.