Zaterdag, 10 december 2022

H. Hakkers winnaar vak A. met 26 vissen en 1340 gr. in vak B. is J. Geertman winnaar met 85 vissen en 3560 gr. in de Lutterhoofdwijk in De Krim. Zaterdag is onder winterse omstandigheden de 5e wedstrijd van de wintercompetitie van B & O en De Dobber gehouden in de Lutterhoofdwijk in het centrum van de Krim . Twee deelnemers waren door verschillende omstandigheden afwezig. Het was koud en later begon het ook nog licht te sneeuwen. Met andere woorden het was dit keer een echte winterwedstrijd. Ook al waren het dan winterse omstandigheden toch werd er naar omstandigheden best redelijk gevangen. Vooral in het B vak werd goed gevangen. H. Hakkers won het A vak met een vangst van 26 vissen met een gewicht van 1.340 gr. De tweede plaats was voor W. Zomers met een vangst van 17 vissen met een gewicht van 980 gr. en de 3e plaats was voor M. Ligtenberg die 15 vissen wist te vangen met een gewicht van 960 gr. Het was hoofdzakelijk kleine vis die hier gevangen werd. Opvallend was dat er in het B vak veel meer maar ook grotere vis werd gevangen. Winnaar was hier J. Geertman die 85 vissen wist te vangen goed voor een gewicht van 3.560 gr. De tweede plaats was voor zijn zoon Stef Geertman met een vangst van 75 vissen met een gewicht van2.980 gr. De derde plaats was voor G. Wind die 23 vissen wist te vangen goed voor een gewicht van 3.960 gr. De vangst van mindere aantal vissen deed hem de das om in dit geval. De deelnemers kregen om twaalf uur een broodje hamburger aangeboden namens de organisatie hetgeen zeer op prijs werd gesteld. De volgende wedstrijd wordt gehouden op zaterdag 17 december. Kijk goed op de App of en waar er gevist wordt.