Zaterdag, 28 januari 2023

M. Ligtenberg winnaar vak A. met 30 vissen en 3540 gr. in vak B. is A. Los winnaar met 33 vissen en 3960 gr. in de Lutterhoofdwijk in De Krim. Zaterdag is de 8รจ wedstrijd van de wintercompetitie gevist in de Lutterhoofdwijk in De Krim. Er werd gevist onder prima weersomstandigheden. Het was niet echt koud en er was ook niet veel wind. Kortom prima omstandigheden. Gelukkig werkten de goede vangsten ook mee. Het B vak werd gewonnen door Arnd Los die 33 vissen wist te vangen met een gewicht van 3.960 gr. Het was zijn 3 e opeenvolgende winst. Goede 2 e was Stef Geertman met een vangst van 31 vissen en een gewicht van 3.080 gr. De 3 e plaats was voor Henk Hakkers die 28 vissen wist te vangen met een gewicht van 2.620 gr. Het A vak is gewonnen door Mandrie Ligtenberg met een vangst van 30 vissen met een gewicht van 3.540 gr. De 2 e plaats was voor Jan Geertman met een vangst van 38 vissen met een gewicht van 2.680 gr. De derde plaats was voor Joop Fraterman met een vangst van 15 vissen met een gewicht van 2.240 gr. Met nog twee wedstrijden te gaan zit de spanning er nog goed in Volgende week gaan we weer verder.