Zaterdag, 4 februari 2023

H. Hakkers winnaar vak A. met 17 vissen en 6220 gr. in vak B. is M. Ligtenberg winnaar met 34 vissen en 4000 gr. in de Lutterhoofdwijk in De Krim . Er werd gevist onder primaomstandigheden en de vis werkte ook nog eens goed mee. Al met al dus een leuke wedstrijd. Volgende week is de laatste wedstrijd en dan zullen we zien hoe de prijzen verdeeld worden. Henk Hakkers wist het A vak te winnen met een vangst van 17 vissen met een gewicht van 6.220 gr. Goede 2 e was Stef Geertman die 39 vissen wist te vangen met een gewicht van2.480 gr en de 3 e plaats was voor G. Wind met een vangst van 14 vissen met een gewicht van 1.820 gr. Het B vak werd gewonnen door Mandrie Ligtenberg die 34 vissen wist te vangen met een gewicht van 4.000 gr De 2 e plaats was voor J. Geertman met een vangst van 21 vissen met een gewicht van 2.680 gr. De 3 e plaats was voor A. Los met een vangst van 19 vissen met een gewicht van 1.980 gr. Volgende week is de laatste wedstrijd ook weer in De Krim. Na afloop is de prijsuitreiking in het clubhuis van de Dobber in Hardenberg onder het genot van een hapje en drankje. Hier zullen de prijswinnaars worden gehuldigd.