Eind uitslag wintercompetitie B&O-HSV de Dobber

Zaterdag, 11 februari 2023

Willem Zomers en Geert Wind winnen laatste wedstrijd van de wintercompetitie. Zaterdag is de laatste wedstrijd van de wintercompetitie gevist in de Lutterhoofdwijk in De Krim. Het was de hele wedstrijd droog en er werd weer behoorlijk goed gevangen. Het A vak werd gewonnen door Willem Zomers hij ving 5 vissen met een gewicht van 5.040 gr. Op de 2 e plaats eindigde Mandrie Ligtenberg met een vangst van 5 vissen met een gewicht van 3.100 gr. 3 e werd Arnd Los met een vangst van 15 vissen met een gewicht van 2.390 gr. De winst gin in het B vak naar Geert Wind die 12 vissen wist te vangen met een gewicht van 3.240 gr. Op de 2 e plaats eindigde Jan Geertman die 12 vissen wist te vangen met een gewicht van3.160 gr. De 3 e plaats was voor Stef Geertman met een vangst van 8 vissen met een gewicht van 2.240 gr. Na afloop werden de prijzen uitgereikt in het clubhuis van De Dobber onder het genot van een hapje en drankje. Wedstrijdleider Geert Wind reikte de prijzen uit. Kampioen was Stef Geertman 791 pnt. Op de 2 e plaats eindigde Jan Geertman met 782 pnt. De 3 e plaats was voor Henk Hakkers met 779 pnt en de 4 e prijs was voor Mandrie Ligtenberg met 776 punten. Het was een mooie competitie met over het algemeen goede vangsten. Hopelijk doen er volgend jaar wat meer mensen mee.