Rabo ClubSupport 2023

Maandag, 4 september 2023

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2023 gaat van start!

Stemmen.

Leden van Vaart en Vechtstreek brengen van 4 tot en met 26 september hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

De volledige deelnemerslijst vind je terug op onze website. Hier kun je ook het promotiemiddelenpakket downloaden. Of maak je persoonlijke promotiemateriaal en ga hiermee aan de slag om stemmen te werven. Want elke stem telt!
Ga naar de website

Stemmen kan van 4 t/m 26 september op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport   of via de Rabo app.

HSV Bergentheim DOET HIER OOK AAN MEE
De hengelsport vereniging ut Bantum