Eerste competitiewedstrijd B&O 2024

Zaterdag, 27 april 2024

Zaterdag 4 mei 2024 is het weer zo ver. De eerste competitiewedstrijd van onze vereniging “Bergentheim en omstreken”. De eerste wedstrijd is aan Kanaal- Almelo de Haandrik., Gouden Ploeg richting Bergentheim. Loting om 7.30 uur bij de Gouden Ploeg.

•We gaan in totaal 13 wedstrijden vissen, 7 op de dinsdagavond en 6 op zaterdag.
Van deze wedstrijden tellen 8 wedstrijden mee voor de einduitslag (dus 5 afvallers)

•Op de dinsdagavond blijft de loting en aanvang wedstrijd gelijk, Voor de zaterdag gaan we loten om 7.30 uur, aanvang wedstrijd 8.15 uur tot 12.00 uur.

•We gaan in 2 vakken vissen bijv. vak A 1-6 en vak B 9-15. Dus twee slaapplekken tussen de vakken.