Nachtwedstrijd

Reglement nachtwedstrijd B&O

We vissen van 19:00 uur tot 07:00 uur

We vissen in èèn vak

De hengelkeuze is vrij. Er mag echter maar èèn hengel tegelijk gevist worden.
Aas en voer is vrij met uitzondering van Vers de Vase en kunst aas.
Alle gevangen vis telt mee. Alle gevangen vissen worden gewogen. Per 100 gram gevangen vis krijg je 1 punt. Ten aanzien van Snoek en Snoekbaars geldt het volgende: vang je een Snoek of Snoekbaars dan ga je met de gevangen vis naar 1 van je naaste buren en samen meet je de lengte op van de vis. Is de Snoek of Snoekbaars korter dan 50 cm krijg je 25 punten, is de Snoek of Snoekbaars langer dan 50 cm krijg je 50 punten. Maak een foto van de vis. Geen foto betekent geen punten. De Snoek of Snoekbaars kan daarna direct terug in het water.

Als je de visplek langer dan 5 minuten verlaat moet de hengel worden opgehaald.

Het nuttigen van alcoholische dranken tijdens de wedstrijd is niet toegestaan.

Datum (en tijd) Vrijdag 06-09-2019 19:00 uur t/m zaterdag 07-09-2019 07:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld €5,00
Lidmaatschap vereist
Plaats (kruising Schooldijk – Kanaalweg Oost in Loozen)
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Nachtwedstrijd

op vrijdag 6 september houden we voor de leden van B&O een nachtwedstrijd. We vissen van vrijdagavond 19:00 uur tot zaterdagmorgen 07:00 uur.

We vissen in 1 vak.

Wie mee wil doen moet zich even opgeven bij Jan Geertman op telefoon nummer 06-27011920. Een e-mail sturen naar j.geertman@home.nl kan ook.

Loten om 18:15 uur bij de brug bij Hamberg. (kruising Schooldijk – Kanaalweg Oost in Loozen)

Inleg is € 5,00 per persoon. We houden een vrijwillige pool. Inleg € 2,00. Wie meedoet aan deze pool en het meeste gewicht vangt krijgt de poolkas

Organisator(en) HSV Bergentheim e.o.