Benefietwedstrijd Wensambulance Hardenberg e.o.

Mail naar wc.meuntje@outlook.com voor opgave.

Datum (en tijd) Zaterdag 19-10-2024 12:00 uur t/m zaterdag 19-10-2024 16:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld €7,50
Plaats Bergentheim
Kanaal Almelo- de Haandrik
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren

Op zaterdag 19 oktober organiseert H.S.V. 't Meuntje samen met de andere hengelsportverenigingen in de regio een benefit wedstrijd voor de Stichting Wensambulance Hardenberg e.o. Een goed doel waarvan je hoopt hem nooit nodig te hebben maar als hij er is, is het een hele mooie.

Inschrijven kan eenvoudig door een mail te sturen naar de wedstrijdcommissie van HSV 't Meuntje.

Na ontvangst ontvang je een mail met verdere informatie. Later zal er informatie volgen over de locatie van de loting en de prijsuitreiking en andere relevante informatie.

Opgeven kan via mail: wc.meuntje@outlook.com

Organisator(en) HSV Bergentheim e.o.